מתאריך 2024-04-12 02:05:38
כאשר יש לכם מאמר או כל דף אחר באתר שלכם ואתם רוכשים קישורים לאותו עמוד אתם מחזקים את האוטוריטה של אותו מאמר או דף וכך מקדמים אותו.
אבל, ויש אבל גדול, שירות בניית קישורים הוא בקצה של קידום אתרים מהבחינה הזאת שיש הרבה מאוד פעולות שיש לבצע טרם רכישת הקישור.
ראשית עליכם לייצר תוכן לאתר שלכם, תוכן רלוונטי שמדבר את הלקוחות שלכם.
יש לכתוב את התוכן בצורה נכונה שיהיה בעל ערך, לאחר מכן יש להקפיד על מבנה דף נכון ורק לאחר מכן יש "להשיג" קישורים לדף, יש הרבה מאוד דרכים להשיג קישורים לדף, החל מפוסט פשוט עם קישור בפייסבוק ועד רכישת קישורים.
חברות קידום רבות מחזיקות מאגר של עשרות (ולפעמים מאות) אתרים בהם הם משתמשים, החל מאתרים ליצירת לידים, אתרים ליצירת מאמרים (תוכן) ואתרי לווין למכירת תת שירות או מוצר ספציפי של הלקוחות שלהם.
כיוון שאותם חברות קידום אתרים גם ככה חייבים להחזיק תשתית חזקה לקידום, דהיינו מספר רב של אתרים, אלו ממקסמים את הרווחים שלהם על ידי מכירת קישורים באותם מאמרים לכל דורש.
האם אין כאן ניגוד אינטרסים בין הקידום של אותם לקוחות לפרסום מאמרים באתרים האלה של לקוחות מתחרים? כמובן שיש, אבל תשאלו כל חברה והיא תגיד לכם שאם הלקוח לא ירכוש את המאמר אצלה הוא ירכוש במקום אחר או בחברה אחרת ולכן אין מנוס מלקבל את העובדה שיכול להיות שהחברה שאתם עובדים איתה תמכור גם למתחרה שלכם מאמר.
וכך נוצר תחרות בין אתרים מי בונה יותר קישורים לאתר שלו.
כמובן שהתחרות הזאת היא בריאה לחברות הקידום ולחברות שמספקות שירות בניית קישורים כי מייצרת מנגנון שמבטיח שכל הזמן ירכשו עוד ועוד קישורים.
או ההפך, אם לא תרכשו קישורים המתחרים שלכם גם לא ירכשו קישורים וחוזר חלילה.
בעבר אתרים גדולים, במיוחד אתרי חדשות היו מספקים מאמרי תדמית, מאמרי יח"צ במטרתם הייתה לספק פרסום למוצר או שירות, או לפרסם בעל מקצוע, כיוון שלכולם היה אתרים, אותם מפרסמים ביקשו לצרף את כתובת האתר שלהם לכתבה.
נצפה כי אותם קישורים מהכתבה חיזקו את אותם אתרים, והשאר היסטוריה....
היום יש לא מעט אתרים שמטרתם היא רק לספק קישורים.
כל חברה מוכרת על פי שיני הסוס (כל חברה מתמחרת לפי מה שהיא חושבת שהיא שווה), אבל תוכלו להחשיב את הדבר הבא ככלל להבין שווי של קישור.
ככל שה DR של אתר גבוהה יותר ככה הקישור שווה לכם יותר.
ככל שהאתר ממנו אתם מקבלים קישור הוא נישתי בתחום העיסוק שלכם הקישור שווה לכם יותר.
עכשיו תחברו את 2 הכללים האלה ותחשבו כמה שווה לכם לשלם עבור איזה אתר.
לדוגמא אם העסק שלכם בתחום הרכב, יתכן שיהיה שווה לכם לשלם עבור אתר בתחום הרכב על DR 10 יותר מאשר כללי עם DR 20, וכן האלה.
שיהיה הרבה בהצלחה ברכישת הקישורים שלכם.
חזור למאמרים
אנליטיקה עסקית היא עולם מושגים רחב הכולל מגוון פתרונות החל מהפקת דוחות והחזיית נתונים ועד לניתוח נתו...
במקור המטרה של תגית ALT היא להחליף את התמונה במקרה שהתמונה שבורה או לא מופיעה מכל סיבה שהיא.
בעידן של היום יותר ויותר, כמעט בכל תחום חיינו עוברים אל תוך עולם הדיגיטל. קניות בסופר של מזון, מוצרי...
בעידן הנוכחי הרבה אנשים מבצעים את הקניות שלהם אונליין, דרך חנויות מקוונות.