מתאריך 2022-02-20 00:00:00
פרסום מאמרים באתרים פרטיים של הלקוחות אכן עדיף במרבית המצבים על פרסום אותו מאמר באתרי מאמרים.
אך פרסום מאמרים באתרים פרטיים לא תמיד יזכו לחשיפה מהירה ורמת תפוצה אליה ניתן להגיע על ידי פרסום באתר מאמרים ייעודי פעיל.
האם יש כאן קונפליקט בין איכות לכמות ותרומת פרסום מאמר באינטרנט באחת משתי הדרכים האלה לאתר שלי?
ניתן להגיד כי כמעט תמיד עדיף פרסום מאמרים באתר הבית ולכן באתרים רציניים רבים יהיה בלוג מאמרים פנימי.
בבלוג מאמרים פנימי יפורסמו במקרים רבים גם מאמרים כלליים יותר שאינם עוסקים ישירות בנושא העיקרי שלשמו הוקם האתר.
אתר מאמר הוא בעלי השפעה ותרומה לקידום אתר בית מקורי אך השפעתו עשוייה לפחות ככל אשר האתר הוא כלי פרסום מאמרים באינטרנט כללי יותר ואינו ממוקד.
לדוגמא קישור ממאמר בנושא קידום אתרים SEO המתפרסם באתר מקצועי לקידום אתרים הוא בעל ערך גבוה יותר מאשר קישור מאותו מאמר אם היה מתפרסם באתר פרסום מאמרים כללי.
אנו ממליצים לכם לבקר במגזין - walking שבו ניתן לפרסם מאמרים והוא אתר צעיר דינמי ומתפתח.
ולמה פרסום מאמרים באתר מאמרים בכל זאת מהווה תרומה לחיזוק אתר האם?
חשוב להדגיש כי פרסום מאמרים באתר מאמרים מספק מענה גם גם לצרכים שאינם קשורים בקידום אתרים (SEO).
אתרי מאמרים הפכו עם השנים למאגרי תוכן אשר אותו מבקשים רבים מן הכותבים, והמפרסמים לפתוח, להנגיש לקהל הרחב.
המטרה היא חשיפת התוכן עצמו לקהל יעד בתחום מסויים גם כאשר לכותב המאמר אין גישה לאתרי תוכן למקצוע או התוכן הספציפי בו עוסק המאמר.
כותבים רבים מחפשים דרכים להביא בפני הציבור חומר עיוני ואתרי מאמרים שימשו לפני עידן הרשתות החברתיות במה להצגה והחלפת דעות כמעט בכל תחום.
ישנם אתרי מאמרים אשר יכולים להיות מיועדים למאמרי דעה, מאמרי, מגזין, מאמרים של מחקרים ופרסומים מדעיים וכל נושא אחר.
אך יש רבים מאתרי המאמרים אש מתמקדים בנושאים ספציפיים ולחלקם יש גם קריטריונים קפדניים לפני שיעלו אתר כלשהו.
כל קישור מתוך ואל אתר ומאמר נספר ורק הגיוני כי כאשר יש באתר אין סוף קישורים "ערכו" של כל קישור קצת יותר חלש.
מצד אתרים צעירים המספקים במה לפרסום מאמרים יכולים להעניק לקישור שלכם ערך מוסף גבוה יותר מאתר מאמרים פרופר.
לדוגמא: ערכו של קישור מאתרי מאמרים מדעיים ורפואיים או בנושאים ספציפיים כגון אתרי מידע ו/או אתרי עמדות אשר מספקים במה ומענה לצרכים ייעודיים רק של חלק מהאוכלוסייה.
קישור ממאמר, מתכון, והוראות הכנה לתבשיל, אשר מופיע באתר המתמקד בתחום הקולינריה.
יהיה בעל ערך גבוה יותר מאשר קישור מאותו מתכון אם הוא מופיעה באתר מאמרים שאינו מתמקד בנושא ספציפי.
ועדיין גוגל אוהב את הקישורים הנכנסים לאתר שלכם מתוך מאמרים חיצוניים.
אחד המדדים המשפיעים על ציון אתר בגוגל היא איכות וכמות הקישורים, המובילים אל האתר אך גם איכות המאמר שממנו מגיע הקישור.
הרשתות החברתיות והמידע הרב הזמין בהן פגעו זמנית בערכם של אתרי מאמרים בעיקר כאשר כה רבים הם הכותבים שבוחרים לפרסם באופן פומבי אפילו דברים שהערך שלהם אינו כה נרחב.
אך עדיין ניתן למצוא אתרים שחלקם אפילו ממוקדי נושא בהם ניתן לפרסם מאמרים ולזכות בחשיפה הולמת.
חזור למאמרים
מה עדיף פרסום מאמרים באתר מאמרים צעיר ודינמי או פרסום מאמרים באינטרנט באתרי מאמרים גדולים וותיקים?
הכנפיים הן בין החלקים הטעימים והמושחתים ביותר הקיימים בעוף.
כאשר אנו בוחנים מוצרים שונים בבית, ניתן לראות כאלה שהם חשובים יותר וכאלה שהם חשובים פחות. כל אחד מאי...