מתאריך 2019-10-06 00:00:00
משרד פרסום מודרני ומשרד פרסום פעם
משרד פרסום הראשון אי פעם נולד ישר אחרי שנולד לאור העיתון הראשון, בשנייה שנולד העיתון הראשון, בעליו קלטו שכדי להרוויח כסף, הם יצטרכו להשיג מפרסמים לעיתון. המפרסמים יהיו אלה שיציעו את השירותים שלהם על גבי דפי העיתון וישלמו לעיתון על כך תשלום פר המודעה.
המפרסמים הראשונים פרסמו את עסקיהם, שלהם ללא שום משרד פרסום, אך כאשר התחרות גדלה והעיתון התמלא בפרסומות שונות ומשונות, בעלי העסקים הבינו את הצורך במשרד פרסום או איש פרסום, שיעצב את המודעה בצורה נכונה כך שהיא תבלוט מעל הפרסומות המתחרות ותגיע לקהלהיעד שיהיה רווחי ונכון למפרסם.
משרד פרסום ראשוני בתקופה הראשונה, עשה מודעות פשוטות במיוחד, היות ולא היו אפשרויות גרפיות מתקדמות, משרד פרסום בתקופה זו התפרנס בעיקר מניתוח השוק של העסק, כדי להבין מה רלוונטי למפרסם ומה לא, מיקום המודעה הפרסומית בין דפי העיתון השונים ובחירת גודל המודעה ביחס לכסף שישולם תמורתה.
מחקר שוק, זה נושא שאין לזלזל בו בכלל, גם היום כל משרד פרסום עוסק קודם כל ולפני הכול באסטרטגיה, הרבה לפני שמגיעים לפרסום באמת, ההבדל בין משרד פרסום מודרני לבין משרד פרסום בתקופה ההיא, הוא הגרפיקה, שלא הייתה קיימת פעם. המון כלים חדשים נולדו, הפרסום נהיה ויזואלי וצבעוני ועבר ברובו לאינטרנט. משרד פרסום מודרני, פחות עוסק היום באסטרטגיה ומקדיש את עיקר זמנו לעיצוב הפרסומת, כך שתהיה מושכת, צבעונית ומעניינת עבור קהל היעד שלה, כדי למשוך את התעניינותם.
חזור למאמרים
האם המיתון מאחורינו?נראה שענף המסעדות מראה התאוששות קלה אך חשוב לתכנן כמו בתקופה קשה
חוות דעת מורשה נגישות לצורך התאמת נגישות לעסק לקבלת רישיון עסק או פטור נגישות
דוגמאות למצבים המחייבים מעורבות של מהנדס קונסטרוקציה לשם קבלת אישור
איך הבנקים נותנים משכנתא זולה כל כך? מה הם לא רוצים להרוויח?
האם כריתה וגיזום עצים חייב להיעשות על ידי או כורת או גוזם עצים מוסמך?
שמר בטיחות והנדסה - מורשה נגישות לעריכת סקרי נגישות מתו"ס ונגישות השירות.