menu תחומים פופולריים

קידום אורגני או קישורים ממומנים

לחץ לפרטי כותב המאמר

מה עדיף קידום אורגני או קישורים ממומנים?



קידום אורגני או קישורים ממומנים:

במסגרת עבודתי עם לקוחות של משרד פרסום יוצא לי להיתקל הרבה בדילמה: "האם להשתמש בקידום אורגני או בקישורים ממומנים? " אסביר קצת את הדילמה, נניח יש לי עסק בתחום התיווך , אני רוצה להשיג לקוחות. אני בעצם רוצה להגיע לאנשים שמחפשים לקנות או למכור דירה ומעוניינים בשירותי מתווך, שיעזור להם לבצע את העסקה. ליתר דיוק אני רוצה שאותם אנשים יגיעו אליי.

יש שתי אפשרויות בולטות:

1. לקדם את האתר בצורה אורגנית, כך שיתקדם במעלה סולם החיפוש הלא ממומן, כאשר המטרה היא, שאנשים שיקלידו מילות חיפוש לבחירתי(כמו : מתווך, מתווך בתל אביב, תיווך בירושלים וכו..) יראו את האתר שלי היכן שהוא בין תוצאות החיפוש המובילות בדף הראשון.

2. לקנות קליקים או קישורים ממומנים באותן מילים בדיוק, אבל להופיע בקישורים הממומנים, בצד שמאל או למעלה על רקע צהוב.

למה בכלל יש דילמה? מצד אחד יש רצון טבעי להופיע בתוצאות האמיתיות ולא ממומנות, הדבר מעניק המון לגיטימיות לאתר ונותן לגולשים את התחושה שהאתר נמצא בין תוצאות החיפוש הראשונות, פשוט כי הוא אתר טוב והמון אנשים נכנסים אליו ( למרות שאין שום אמת בדבר, אם האתר נמצא במקומות ראשונים, בדרך כלל זה בגלל שמקדמים אותו בצורה אגרסיבית). מצד שני: אני רוצה לקוחות, אין לי זמן להתחיל לקדם ולחכות חודשים עד שהאתר יגיע לדף הראשון, אם יגיע בכלל ומי יודע בכמה מילות חיפוש הוא יגיע. בקישורים ממומנים, אני מתחיל להופיע בדף ראשון רבע שעה אחרי שהחלטתי על זה.

אני אנסה להאיר את השיקולים לכאן ולכאן:

1. קישורים ממומנים: יתרונות: הגדול של הקישורים הממומנים הוא הזמינות. רבע שעה אחרי שהחלטתי לפרסם, כבר יש לי פרסומות הנמצאות בדף הראשון בגוגל, בכל המילות חיפוש שאני בחרתי. יש לי אפשרות לשלוט בכמה כסף אני מוכן להוציא כל יום של פרסום, כמה כסף אני מוכן סך הכול להוציא על פרסום, יש לי גישה לנתונים מדויקים על כמה אנשים צפו באתר או בדף נחיתה שלי, וכמובן אני יכול לשלוט בכמה כסף אני מוכן להוציא על כל קליק בודד. יש לי את האפשרות להפסיק ולהשעות את המסע פרסום בכל רגע שאבחר.

חסרונות: לקישור ממומן אין את הנוכחות בדף הראשון, כמו הנוכחות של תוצאה אורגנית בדף ראשון. יותר ויותר אנשים מבינים שהתוצאות בצד ימין ולמעלה מודגש, אלה פרסומות ומנסים לא להקליק עליהן, אפילו בטעות. נכון, שאין צורך להביא משרד פרסום או חברת קידום אתרים בגוגל, אבל עדיין, כדי להשתמש ביעילות בקישורים ממומנים צריך לבנות דף נחיתה, לפחות מכובד, להכין כמה נוסחים של אותה מודעה, לבחור את הנוסח בצורה מתאימה, לעקוב אחרי התוצאות וכל הזמן לבצע שינויים, שזה גם משימה לא פשוטה לאדם שכבר מנהל עסק. מחירי הקליקים משתנים באופן יום יומי, כך שצריך לעקוב ולעדכן את ההצעות שלך, כמו כן לבדוק מה עושים המתחרים שלך וכמה הם משלמים. הדבר האחרון הוא שבסופו של דבר יהיה צריך להוריד את הקישורים הממומנים וביום הזה האתר חוזר להיות אנונימי, כך שכל הלקוחות ייעלמו פתאום.

2. קידום בגוגל: יתרונות: לכאורה רק יתרונות, האתר שלך מופיע בין הראשונים בתוצאות האמיתיות של גוגל, הגולשים מבינים שהאתר הזה הוא בין המובילים בתחום שלו, כי גוגל דירג אותו בין הראשונים. יש תנועה אמיתית של גולשים בתוך האתר וכאמירה כללית ניתן להגיד שאם אתה בדף הראשון של התוצאות, המצב שלך טוב.

חסרונות: קידום אורגני קשה לעשות בעצמך, חייבים להיעזר בגורם חיצוני כמו משרד פרסום או חברת קידום אתרים, ברגע שצריך לשלם לגורם מקצועי, כל העסק נהיה יקר. לוקח המון זמן עד שמתקדמים לדף הראשון בתוצאות האמיתיות ולפעמים זה לא קורה בכלל. תיקחו בחשבון, יש ביטויים שבהם לא ניתן להגיע לעמוד ראשון, למשל בתחום הביטוח, תוצאות ראשונות זה חברות ביטוח גדולות וסוכנויות גדולות, המקסימום שאפשר לקבל זה דף שני באמצע, וזה קורה רק לאחר חודשים של עבודה, לא ברגע.

שורה תחתונה:  אין אופציה שהיא יותר טובה. העדיפות היא כמובן לשניהם ביחד, אך הדבר עולה המון כסף. אם אין תקציב לשניהם אז אני מניח שהבחירה היא כזו: אם אני צריך גיוס לקוחות מהיר לטווח קצר- עדיף ומומלץ להשתמש בקישורים ממומנים, זה הרבה יותר פשוט וקל, יותר זול משמעותית. אם רוצים להתחייב לתהליך ארוך של עבודה יציבה והתקדמות הדרגתית, שתשתלם ובגדול(סביר להניח), עדיף לעבוד בקידום אורגני. 

 

 

חזור למאמרים

עודכנו לאחרונה

כרטיסי עסק חדשים

דבר העורך:

פרוסייטס שמה לעצמה מטרה להקים ברשת האינטרנט פורטל עסקים המספק כרטיסי עסק חינם ומקדמם ברשת האינטרנט ברמה גבוה, כך שאנשים ימצאו את כרטיסי העסק בחיפוש במנועי חיפוש, על מנת שכרטיסי העסק ייקודמו ברשת האינטרנט פרוסייטס משתמשת ביידע הרחב שקיים ברשותה ומכוונת בעיקר לקידום במנוע החיפוש גוגל שמהווה למעלה מ 95% החיפושים בישראל, בפתיחת כרטיס עסק אתה הלקוח מתבקש למלא את כל הפרטים והאפשרויות הקיימות בכרטיס העסק, ולעדכן את כרטיס העסק כל כמה ימים ( או שבועות) , בעזרת הידע שלנו בקידום ועדכון הכרטיס באופן שוטף הן באופציות הקיימות והן באופציות שמתעדכנות מפעם לפעם כרטיס העסק ישגשג, ובעזרתו גם העסק שלך, ביחד נדאג שאתה תרוויח. כרטיס העסק בפרוסייטס הינו כרטיס עסק דינמי וחינמי , כרטיס העסק קל לפתיחה , התחל בפתיחת כרטיס עסק על ידי לחיצה על הכפתור " כרטיס עסק חינם " בראש הדף, בשלב הראשון תתבקש למלא פרטים כללים אודות העסק לאחר שלב זה יהיה בידך שם משתמש וסיסמה לעדכון כרטיס העסק, כאשר תיכנס לעדכן את כרטיס העסק תבחין כי ישנם אפשרויות נוספות כגון: הוספת תמונות וידאו, מוצרים ושירותים וכו', כל קושי או שאלה שמתעוררת בזמן פתיחת כרטיס העסק פרוסייטס מזמינה אותך ליצור קשר עם הנהלת האתר ואלה ישמחו להעניק לך את מלוא תשומת הלב, פרוסייטס מאחלת ללקוחותיה עסקים פוריים.

למה לי לפתוח כרטיסי עסק ? ולמה בפורטל העסקים פרוסייטס

בפרוסייטס הבחינו כי לעסקים רבים יש קושיי באחזקת אתר וקושיי רב יותר לקדמו ברשת האינטרנט על כן פרוסייטס הקיימה אינדקס עסקים אשר בתכליתו הוקם לקדם עסקים, על מנת שלך יהיה קל פרוסייטס תשלח לך מייל אחת לכמה שבועות אשר תתבקש לבצע עדכון או הוספת אינפורמציה כזאת או אחרת, ברשת האינטרנט קיימת סטיגמה לאתרים שמספקים שרות פתיחת כרטיס עסק חינם, "פתח ושכח" פרוסייטס מבקשת באופן מפורש מהלקוחות לדאוג לעדכן את כרטיס העסק אחת לכמה ימים ( או שבועות ספורים ) על מנת שהקידום בכרטיס העסק יהיה מקסימאלי, כמו כן פרוסייטס תשמח לעזור בהקמת כרטיס העסק אם בכתיבת החומר ואם בהכנסת תמונות, ואף בבחירת מילות מפתח/תיאור העסק, אנו מלאי תקווה כי הצלחנו להעביר את מטרת האתר בצורה טובה, והבחנת שלא מדובר בעוד כרטיס עסק.

*פורטל עסקים/אינדקס עסקים פרוסייטס ראשית למחוק כרטיסי עסק על פי דעתה ורצונה בלבד וללא כל התחשבות בשום גורם בכל זמן ובכל עת.
תודה פורטל עסקים פרוסייטס.
קידום עסקים בפורטל העסקים על ידי כרטיס עסק

Copyright © 2007-2019 prosites.co.il . All rights reserved.
  -  
  -