face 2011-05-15 00:00:00
מהפכת האינטרנט התחילה למעשה בשנת 2000 אך צברה תאוצה בשנת 2005 וכיום בכל בית יש מחשב ואינטרנט.
למעשה כיום כל עסק אשר לא נוכח ברשת האינטרנט בצורה מספקת וברשתות חברתיות מפסיד קהל גולשים עצום, בכדי לייצור קמפיין מוצלח ותהליך מיתוג טוב , יש צורך בעיקר בידע וזמן עבודה , עלויות הפרסום והמיתוג באמצעות הרשת הן זולות ומהוות יתרון עצום לבעלי עסקים קטנים ועצמאים אשר התקציבים שלהם לשיווק פרסום ויח"צ הם נמוכים.
מאות ואלפי כלים ליחסי ציבור, פרסום ומיתוג נמצאים חינם ברשת ומאפשרים חשיפה מוגברת.
ללא ספק האינטרנט מהווה מתחרה גדול לעיתונות הכתובה, העיתונות היומית כבר אינה נרכשת כפי שהייתה בעבר ומול העדכון החי ברשת הם אינם יכולים להתחרות, עיתוני סופשבוע ומאגזינים נקראים יותר.
הרשתות החברתיות מספקות חשיפה עצומה ובטווח זמן קצר יחסית ולכן הכרחי להשתמש בהם,אך להשתמש בהם בחוכמה כלומר לדעת לספק את המסר בדרך עקיפה ולא בדרך שיווקית אגרסיבית.
איך עושים את זה? ואלו רשתות חברתיות ישרתו אתכם בצורה הטובה ביותר בטיפ הבא.
בהצלחה
לילה
חזור למאמרים
אורתם הוא משרד אדריכלים המוביל בתחום ייעוץ אדריכלי למושבים וקיבוצים. המשרד ממוקם בליבו של הדרום המתפ...
שרינק הוא עוד מוצר שניתן להזמין ולרכוש בחברת Packaging-Products. החברה מתמחה ביבוא, ייצור ושיווק של ...
כמה עולה מטבח אצל נגר פרטי, שאלה שכל מי שמתכוון לרכוש מטבח, חייב לשאול את עצמו. אז לפני שאתם סוגרים ...
חשוב להדגיש כי יש כמה אפשרויות לענות על השאלה האם כדאי לנו לעבור לאופניים במקום הרכב המיותר שחונה וא...
פקאגינג פרודקטס מתמחים בייבוא ייצור ושיווק קרטונים בסיטונאות, אנו מייבאים קרטונים, מייצרים קרטונים ו...
בונסאי כסוניה, עץ האהבה, צמח עם גזע פסולי מיוחד. עם השנים הגזע מקבל קליפה מחורצת יפה שנותנת לעץ מראה...
לציבור הישראלי הכרות רבת שנים ומרובת גוונים עם בידוד: להגנה ולאשלית הגנה, בתרבות, ולשימושים מעשיים כ...