menu

צאטבוט AI לאתרי WordPress

איך הופכים תקלות להזמנות שחר כהן

אני עובד בעיקר עם מפיצים וחנויות בחו"ל. לאחרונה שמתי לב לתופעה שחוזרת על עצמה בעקשנות: תקלות מביאות מכירות. ולא, אני לא טכנאי מחשבים...

face 2011-03-29 00:00:00


להלן הסיפור המדהים של שחר כהן, לקוח שלי ובעלים של חברת ספיוורס, יצרנית ויצואנית של מוצרים לעולם הג`אגלינג.

שימו לב דרך אגב לכותרת הזמנות ... הזדמנות

אליך שחר...

אני עובד בעיקר עם מפיצים וחנויות בחו"ל. לאחרונה שמתי לב לתופעה שחוזרת על עצמה בעקשנות: תקלות מביאות מכירות. ולא, אני לא טכנאי מחשבים...

מדהים - אחוז משמעותי מנפח המכירות הוא תוצאה ישירה של תקלות שונות, או יותר נכון דרך הטיפול בהן. ההיענות המיידית, ההקשבה לצרכי הלקוח, גורמים לו להבין שיש חברה רצינית מאחורי המוצר. התקלה היא הזדמנות מצויינת לשוחח, לזהות צרכים וליצור פתרונות יצירתיים שמוכרים יותר.

  • לא קיבלת צבע כתום במשלוח? יש ביקוש לכתום? נוסיף לך קרטון רק של כתום במחיר משלוח מוזל. (וכאן הלקוח רוצה יותר מקרטון אחד)

  • המשלוח תקוע במכס? לא נעים אבל אחלה הזדמנות. כי בזמן שהמוצרים טיילו באויר, הלקוח כבר התחיל למכור אותם. עכשיו כשהמוצרים תקועים, הוא יותר רעב. עזור לו לשחרר את המשלוח, גם אם זה לא אחריותך וגייסת ממנו הזמנה חדשה.

  • היה לי דפקט ייצור באלפי פריטים. למרות אי הנעימות, שמרתי על קשר טוב עם הלקוחות, ביררתי היטב מה נקודות התורפה והבטחתי חלקי חילוף לכשיהיו. במקום לייצר את אותו מוצר, שדרגתי אותו וכאשר הוא יצר לאור קיבלתי הזמנות יפות.

 

מקרה מעניין שהיה לי לאחרונה: שלחתי 3 חבילות ללקוח בצרפת. 2 אבדו ע"י המשלח. מאוד לא נעים ומעורר מתחים. בירורים, עניינים, בירוקרטיות, מי אשם? בינתיים עובר הזמן והלקוח מתחמם. אחרי שקיבלתי אימייל בו הוא שואל בנימוס אם להוציא את המוצר מהקטלוג, הבנתי שצריך להתעורר. ביקשתי ממנו שיפנה זמן לפגישה בסקייפ. סיפרתי לו שהמוצר שנשלח אליו ממילא אזל במלאי ובמקומו אני מייצר מוצר משודרג וטוב בהרבה. בזמן שהוא מחכה, הקולגות שלו כבר מריצים את המוצר לחנויות. לא חבל? סיכום השיחה: הבחור הכניס הזמנה של פי 13 לעומת הכמות שאבדה. את הכמות המקורית הוא קיבל חינם ועוד קצת הנחה כפיצוי. עסקה משתלמת והרווחתי לקוח מרוצה.

 

לסיום אזהרה: זה עובד רק בכיוון אחד. חשוב לטפל טוב בתקלות אבל לא מומלץ ליזום תקלות כדי להגדיל מכירות.

עד כאן סיפורו המלמד של שחר.

אנחנו נמצאים בעולם של יחסים בין אנשים, בין סוחרים. יחסים אלה הם עולם של פסיכולוגיה. בניית אמון. אמינות.

תקלה היא מקרה שאפשר תמיד לראותו משני צידי המטבע כבעיה או כהזדמנות.

ראו את התקלה תמיד כהזדמנות. ואתם יודעים מה? אינני פוסל את האפשרות לפעמים גם ליזום תקלה, במידה והעניינים עם הלקוח תקועים.

אם יש לכם סיפור דומה אשמח לקבל במייל חוזר.

[email protected]

www.marketingclub.co.il

חזור למאמרים

צאטבוט AI לאתרי WordPress
אולי יעניין אותך משהו מהרשימה:
חומרי בניין נפוצים - אלומיניום

אלומיניום הוא מתכת קלה ועמידה מאד, המהווה חלק בלתי נפרד מתהליכי ייצור ובנייה ומהווה אחד מחומרי הבניי...

טיפול עור הפנים כבר מגיל צעיר חשובה  בהחלט!

לוקחים את האוטו שלכם לטיפול כל כמה קילומטרים? ואת השיניים שלכם לרופא השיניים? ברור, לא? יש דברי...

מה זה ברזנט

ממה ברזנט עשוי? יתרונות, שימושים ועוד...

האם ניתן לוותר על השרינק?

שרינק הוא עוד מוצר שניתן להזמין ולרכוש בחברת Packaging-Products. החברה מתמחה ביבוא, ייצור ושיווק של ...

בידוד אקוסטי

לציבור הישראלי הכרות רבת שנים ומרובת גוונים עם בידוד: להגנה ולאשלית הגנה, בתרבות, ולשימושים מעשיים כ...

בגדי עבודה - הדרך לשיפור העסק שלכם

בגדי עבודה בעלי תפקיד חשוב לתדמית העסק, שיפור חווית הלקוח ושמירה על בטיחותם של עובדיכם.

תומך החלטות

מינוי תומך החלטות לפי תיקון 18 ייפוי כוח מתמשך על ידי עורכי דין המעניקה את כל השירותים הנוטריונים וב...

אופניים במקום הרכב המיותר

חשוב להדגיש כי יש כמה אפשרויות לענות על השאלה האם כדאי לנו לעבור לאופניים במקום הרכב המיותר שחונה וא...




מאמרים אחרונים more




כרטיסי עסק חדשים more




קטגוריות פופולאריות more




עודכנו לאחרונה more




המלצות אחרונות more




עסקים מפרסמים מודעות דרושים בפרוסייטס more




עוד בפרוסייטס more