שירות מצוין כמנוף להגדלת הכנסות מהלקוח
לכמה מכם יצא לשלם 340 ₪ עבור בקבוק טיפקס למחיקה??...
אני מניח שלא לרבים מכם,נכון?? לי זה קרה אתמול בשעות אחר הצהרים המאוחרות.
הכול התחיל כאשר הייתי זקוק לבקבוק טיפקס על מנת לבצע מספר שינויים שחלו ביומיים האחרונים בלו"ז העבודה שלי.מכיוון שאני עובד עם יומן פיזי ולא אלקטרוני,נכנסתי לחנות למכשירי כתיבה הסמוכה לבית הקפה שבו הייתי אמור לשבת מייד לאחר מכן.
כשנכנסתי לחנות קיבלה את פניי מוכרת צעירה עם חיוך רחב והציעה את עזרתה.השבתי מייד לרצוני והיא הפנתה אותי למדף המתאים בו אוכל למצוא את מבוקשי.
מייד לאחר שלקחתי את אחד מבקבוקי הטיפקס מהמדף שאלה אותי המוכרת האם יש דבר נוסף שאני צריך מכלל מוצרי החנות?
מכיוון שאני עושה שימוש רב בציוד משרדי לכתיבה,הגשה וסידור של תכנים שאני מגיש ללקוחות שלי,ביקשתי ממנה פולדרים ושמרדפים לשמירה על דפים בצורה מיטבית.
כל מוצר שביקשתי מייד נענה במקצועיות רבה והמוכרת ניגשה יחד איתי למקום שבו אוכל להשיג את המוצר שביקשתי.לזכותה ייאמר שכאשר היו יותר מאופציה אחת טובה עבורי-לא היססה להציע את כלל האופציות,תוך הקפדה על הסבר היתרונות וחסרונות כל אופציה.
מהר מאד מצאתי עצמי מסתובב בחנות בליווי המוכרנית כאשר אני משלים למעשה ציוד שנחוץ לי מזה זמן רב אך לא רכשתי עד כה,בין אם בשל חוסר זמן ובין אם בשל אי מציאת המוצר המתאים בדיוק עבורי.
בסיום הקנייה החשבון בקופה הראה 340 ₪..ולא היתה לי שום בעיה עם זה..
להיפך-שמחתי לשלם עבור מוצרים שהיו חסרים לי עד כה וגם תמורת שירות נאמן ואדיב שחצה את גבולות הסטנדרט הנהוג בעולם העסקי.
מה המסר החשוב מתוך חווית השירות הנעימה שזה עתה שיתפתי אתכם בה?
המסר הוא שמתן שירות טוב,מקצועי ואדיב,שנעשה באמת מכל הלב-משאיר את הלקוח זמן רב יותר בחנות,מאפשר לו לבדוק האם נחוץ לו דבר נוסף,והופך עבורו את הקנייה לחוויה נעימה שגורמת לו בסופה לשלם יותר,וכל זאת תוך הרגשת קבלת תמורה מלאה.
חישבו כמה לקוחות פוקדים את החנות במהלך יום עבודה שיגרתי? אם רמת השירות שקיבלתי הינה הסטנדרט שמציע המקום,אזי אני מבטיח לכם שההכנסות בסיום היום שיופיעו בקופה גדולות הרבה יותר מסך התכנונים של הלקוחות להוציא סכומים אלה..
תנו שירות ברמה גבוהה ללקוחות שלכם,הם יחזירו לכם באותה מטבע ויותר, ויסייעו בהגדלת הפדיון היומי/החודשי עבור העסק שלכם.
ליאור אטיאס
יועץ עסקי שמבין שיווק!