עקרונות איכות השירות אשר יהפכו כל לקוח לנאמן וממליץ
איכות השירות מאת דני קרני - יועץ שיווק
 א. איכות השירות ושיווק ב. שמונה עקרונות איכות השירות ג. ניהול איכות השירות ד. קודים התנהגותיים לשירות ה. סיפור המוסכניק על דני קרני כמומחה לשווק דני פועל במגוון תחומי השיווק כולל מכירות, איכות השירות, ניהול והעצמה אישית. יועץ לעסקים רבים ומגוונים , קופירייטר ומרצה. יצירתי מאד, " שולף" סלוגנים ורעיונות אסטרטגיים ללקוחות עוד תוך כדי פגישות. סקרן , לומד, וקולט מהר מאד את הבעיות ואת ההזדמנויות אצל לקוחותיו. בעל השכלה רחבה כך שכמעט ואין תחום עסקי שהוא אינו יודע משהו עליו, אם מתוך ניסונו בשוק, ואם מתוך ידע כללי. נושאים כמו תזונה, יהדות, מוסיקה קלאסית סימפונית, הסטוריה צבאית - אלו הנושאי הקריאה והענין החביבים עליו. בנושא התזונה דני אף הרחיב, וסיים שנת לימודים מלאה בנטורופתיה במכללה לטבעונות. העבר שלו בתפקידי ניהול בחברות גדולות, וניהול חברה קטנה בבעלותו, מאפשרים לו הבנה מהירה ועניינית הן של אירגונים גדולים והן של העוסק המורשה העצמאי.  
משלוח חינם לכל הארץ !
50  ₪
הזמנה עד 299 ₪ תסופק בדואר רשום.
הזמנה מעל 300 ₪ תסופק ע"י שליח דואר ישראל.
משלוחים באמצעות הדואר מחולקים לכ- 180 ערים וישובים ברחבי הארץ.
איך להפיק מעצמך יותר ממה שאי פעם דמיינת   העצמה אישית מאת ד...
איך לשפר את המיומנות לסגירת עסקאות   ממציג למוכר מאת דני קר...
עקרונות וטכניקות לניהול יעיל של זמן: יותר תפוקה בפחות זמן    ...
איך להכפיל את הכנסות העסק בלי להשקיע בפרסום     ניהול לק...
עקרונות איכות השירות אשר יהפכו כל לקוח לנאמן וממליץ איכות השירות מאת דני קרני -...
איך להכין מסר שיווקי כך שלקוחות יפנו אליכם מהר יותר משלוח חינם לכל הארץ ! &...
  איך להביא יותר לקוחות ויותר עסקאות בפחות מאמץ הרצאה זו מביאה בפניכם את ע...