מתאריך 2019-08-18 00:00:00
כשמתחילים לבנות לוגו, חשוב לשים לפנינו איזה מסר אנו רוצים להעביר לצופה.
כל קו צורה וצבע יעבירו מסר מסוים לצופה. הרבה נכתב על הפסיכולוגיה של הצבע והאפקט שיש לצורה על דמויי הצופה, אבל כתבה זו תדון בחשיבות המשמעות של הלוגו שלך.
אני לא מרמזת על כך שלכל צבע וצורה שנבחרה בלוגו צריכה להיות משמעות ערכית (כמו שלצבע הלבן בדגל אמריקה יש משמעות ערכית - טוהר), אך למרות זאת יש להשקיע מחשבת תחילה בעיצוב, יש לדעת שלכל צורה וקו יש משמעות ומקום והעיצוב בסופו של דבר עוזר לנו להעביר את המסרים הנכונים לחברה , מסרים כמו: מה עומד מאחרורי החברה מבחינה ערכית, שירותי החברה ומדוע על הצופה/צרכן לבחור בה.
יש סיכוי רב שהאדם ההמוצע לא ישקיע מחשבה נוספת לאלמנטים ולפסיכולגיה העומדים מאחורי עיצוב הלוגו ולמרות זאת הוא יקבל את הרושם הראשוני ואת המסרים, אף בדרך התת מודע, שישדרו לו את התחושה שאנו רוצים להעביר.
חשוב לשלמור על כמה כללים פשוטים, אך חשובים:
1. לשמור על פשטות
2. להשתדל שהלוגו לא יהיה מורכב מיותר מ-3 צבעים
3. להשתמש בלא יותר ב-2 פונטים לכל היותר
4. אם משתמשים באלמנט גרפי, שיהיה כמה שיותר פשוט וזכיר
בהצלחה!
חזור למאמרים
אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר. יש לו מגוון רחב של שימושים ויש לו הערכה ...