עורך דין מוצרי אריזה מנוף סל נגר אביזרי רכב גרר בטיחות אדריכלים מוניות בניית אתרים אירידולוגיה פיברומיאלגיה קרטונים פוליאוריאה רקמה ממוחשבת הנדימן שתלים יודאיקה הכל   לצפייה בקטגוריות מובילות בפרוסייטס לחץ

תרגום

לחץ לפרטי כותב המאמר

המוניות של גט טקסי הותיקה, יאנדקס (הרוסית) החדשה ושאר אפליקציות המוניות הקיימות מסמנות מגמה כללית הולכת ומעמיקה של קבלת שירותים באמצעות הטלפון החכם ומגוון אפליקציות המותקנות עליו. בדומה לשירותי הבנק אשר הופכים להיות מקוונים יותר ויותר. שירות המוניות מנסים לעבור לשימוש באותם אמצעים. אך בעוד בבנק כבר מצויים פרטינו האישיים כולל מספרי אשראי ממילא. מתעוררות מספר שאלות.


גט טקסי, יאנגו, רקסי - מי ישמור על המידע הפרטי שלי

תחנת מוניות מקומית נותנת שירות בפריסה ארצית מבלי לדרוש את פרטינו האישיים

השאלות אשר מתעוררות סביב השימוש באפליקציות גט טקסי, רקסי, הובר, ויאנגו הרוסית לשירותי מוניות. מגוונות מטרידות ולא תמיד קיימות להן תשובות חד משמעיות ומספקות.

מוניות אחדות פתח תקווהאחת השאלות היא האם ניתן לסמוך על חברות המוניות (גט טקסי, יאנדקס וכו`) ולהעניק להן גישה לטלפון החכם שלנו ומספרי האשראי. שאלה זו מקבלת משנה תוקף ותשומת לב כאשר אפליקציה מופעלת ונשלטת על ידי גורם עסקי זר, אשר כפוף לממשלה זרה. למשל במקרה של יאנדקס אשר למפעיליה קשרים ישירים לממשל הרוסי שלא תמיד ברורה דרך התנהלותו עם המידע והפרטים האישיים אליהם הוא נחשף.

אנו יודעים כי מתנהלות חקירות מעמיקות בארה"ב, סביב שאלת שימוש בפרטי משתמשים באפליקציית פייסבוק שדלפו, והגיעו לגורמים המקושרים לזרועות ממשל רוסיות. השימוש שעשו הרוסים בפרטים אלה נמצא עדיין בחקירות נרחבות ומעלות שאלה חשובה בפני מי עלינו לחשוף ולתת גישה לפרטים האישיים שלנו כולל גישה לכרטיסי אשראי.

שאלה נוספת שמתעוררת סביב המעבר לשימוש בשירות מוניות דרך אפליקציות סמארטפון דומה במהותה לתופעת סגירת סניפי הבנקים ומעבר לשירותים דיגיטליים. מה יעשו אזרחים שלהם אין גישה לטלפון חכם או להם כרטיס אשראי? מה יעשו מי אשר גם אם יש להם טלפון חכם וכרטיסי אשראי למכביר אינם שולטים ברזי הסמארטפון והאפליקציות לשירותים דיגיטליים.

גט טקסי, יאנגו, רקסי - אינן יכולות להחליף תחנת מוניות

צרכנים רבים נמנעים מלהשתמש באפליקציות המוניות - רוצים לדבר עם תחנה

מוניות אחדות פתח תקווהגט טקסי, רקסי, אובר ולאחרונה יאנדקס (המכונה בישראל יאנגו) הרוסית הינן אפליקציות ליצירת תנועת שירותי הסעה בתשלום, על פלטפורמת אפליקציה מכוונת דרך רשת האינטרנט. על מנת לצרוך את שירותיה ולהשתמש בשירותים המוצעים על ידי מוניות גט טקסי (הוותיקה, הגדולה וכיום גם המצליחה ביניהם), נדרש הלקוח להיות בעליו של סמארטפון. להוריד את האפליקציה ולהפקיד את פרטיו (כולל פרטי אשראי) בידי החברה.

השימוש באפליקציה דורש מיומנויות שחלקים גדולים מאוד באוכלוסייה אינם שולטים בהן וחלק נוסף מסרב להשתמש באפליקציות שאינן מאפשרות מענה אנושי במקרה של תקלה. כל החברות שהוזכרו פועלות ללא מענה אנושי מיידי. קיים שירות לקוחות אך הוא אינו ניתן באופן מידי כפי שניתן להתקשר לתחנת מוניות כאשר מזמינים נסיעה או נדרש בירור כלשהו.

תחנת מוניות בפתח תקווה תמשיך לשרת את קהל הנוסעים

מוניות אחדות פתח תקווהכיום ברור כי תחנת המוניות המסורתית לא תיעלם כל כך מהר. רבים האנשים בעיקר בריכוזי הערים הגדולות, במרכזי העסקים אשר משתמשים בשירותי מוניות קלאסיים של נסיעה מזדמנת ברחוב. ישנם צרכני שירות מוניות שמתכננים ומזמינים נסיעות דרך הטלפון, אך גם אלה מוצאים שהפנייה לתחנת מוניות וקבלת מענה אנושי מאפשר קבלת שירות העולה עשרות מונים על השירות האנונימי הדיגיטלי שאמנם מתאים לחלק מהאוכלוסייה אך חלקים גדולים אינם נגישים לשירות זה.

הצד השני של המטבע הוא הדרישות והמחירים אותם מתבקשים לשלם נהגים אשר מצטרפים לגט טקסי, יאנגו, רקסי והובר. הנסיעות המוזמנות דרך חברות אלה מזמנות לנהג לפעמים רווח כה קטן עד שהנסיעה כלל אינה כדאית. לכן מרבית נהגי המוניות הפועלים דרך השירותים הדיגיטליים משתייכים במקביל גם לתחנת מוניות מסורתית.

חזור למאמרים

עודכנו לאחרונה

כרטיסי עסק חדשים

דבר העורך:

פרוסייטס שמה לעצמה מטרה להקים ברשת האינטרנט פורטל עסקים המספק כרטיסי עסק חינם ומקדמם ברשת האינטרנט ברמה גבוה, כך שאנשים ימצאו את כרטיסי העסק בחיפוש במנועי חיפוש, על מנת שכרטיסי העסק ייקודמו ברשת האינטרנט פרוסייטס משתמשת ביידע הרחב שקיים ברשותה ומכוונת בעיקר לקידום במנוע החיפוש גוגל שמהווה למעלה מ 95% החיפושים בישראל, בפתיחת כרטיס עסק אתה הלקוח מתבקש למלא את כל הפרטים והאפשרויות הקיימות בכרטיס העסק, ולעדכן את כרטיס העסק כל כמה ימים ( או שבועות) , בעזרת הידע שלנו בקידום ועדכון הכרטיס באופן שוטף הן באופציות הקיימות והן באופציות שמתעדכנות מפעם לפעם כרטיס העסק ישגשג, ובעזרתו גם העסק שלך, ביחד נדאג שאתה תרוויח. כרטיס העסק בפרוסייטס הינו כרטיס עסק דינמי וחינמי , כרטיס העסק קל לפתיחה , התחל בפתיחת כרטיס עסק על ידי לחיצה על הכפתור " כרטיס עסק חינם " בראש הדף, בשלב הראשון תתבקש למלא פרטים כללים אודות העסק לאחר שלב זה יהיה בידך שם משתמש וסיסמה לעדכון כרטיס העסק, כאשר תיכנס לעדכן את כרטיס העסק תבחין כי ישנם אפשרויות נוספות כגון: הוספת תמונות וידאו, מוצרים ושירותים וכו', כל קושי או שאלה שמתעוררת בזמן פתיחת כרטיס העסק פרוסייטס מזמינה אותך ליצור קשר עם הנהלת האתר ואלה ישמחו להעניק לך את מלוא תשומת הלב, פרוסייטס מאחלת ללקוחותיה עסקים פוריים.

למה לי לפתוח כרטיסי עסק ? ולמה בפורטל העסקים פרוסייטס

בפרוסייטס הבחינו כי לעסקים רבים יש קושיי באחזקת אתר וקושיי רב יותר לקדמו ברשת האינטרנט על כן פרוסייטס הקיימה אינדקס עסקים אשר בתכליתו הוקם לקדם עסקים, על מנת שלך יהיה קל פרוסייטס תשלח לך מייל אחת לכמה שבועות אשר תתבקש לבצע עדכון או הוספת אינפורמציה כזאת או אחרת, ברשת האינטרנט קיימת סטיגמה לאתרים שמספקים שרות פתיחת כרטיס עסק חינם, "פתח ושכח" פרוסייטס מבקשת באופן מפורש מהלקוחות לדאוג לעדכן את כרטיס העסק אחת לכמה ימים ( או שבועות ספורים ) על מנת שהקידום בכרטיס העסק יהיה מקסימאלי, כמו כן פרוסייטס תשמח לעזור בהקמת כרטיס העסק אם בכתיבת החומר ואם בהכנסת תמונות, ואף בבחירת מילות מפתח/תיאור העסק, אנו מלאי תקווה כי הצלחנו להעביר את מטרת האתר בצורה טובה, והבחנת שלא מדובר בעוד כרטיס עסק.

*פורטל עסקים/אינדקס עסקים פרוסייטס ראשית למחוק כרטיסי עסק על פי דעתה ורצונה בלבד וללא כל התחשבות בשום גורם בכל זמן ובכל עת.
תודה פורטל עסקים פרוסייטס.
קידום עסקים בפורטל העסקים על ידי כרטיס עסק

Copyright © 2011 prosites.co.il . All rights reserved.
  -  
  -